Girls night



Hi Angels,

Vorig weekend een oude vriendin en ik had een girls night. Mijn ouders waren er niet, ze bleef gezellig eten en we hebbben mijn zusje misschien een beetje gek gemaakt.
Girls night met Laura betekend veel eten (snoep eten, geen groentes te vinden die avond), veel muziek, chocolademelk in shotglasjes (super lang verhaal dat je waarschijnlijk niet wil weten), praten over boeken (en eten), het kijken van tenminste een film en had ik al eten genoemd?

Afgelopen zaterdag besloten we ook een fotoshoot te gaan doen. Waarom vraag je? Omdat het kan.

Laura had net een nieuwe camera en in tegenstelling tot de mijne heeft die van haar filteropties. Wat betekent dat we zwart-wit foto's konden maken zonder ze te hoeven bewerken op een computer.

Picture time!!




Bij mij thuis hebben we witte doorzichtige gordijnen en in combinatie met het zwarte- wit filter krijg je een beetje een mysteries of  griezelig gevoel bij de foto.

Daarna begonnen we te knoeien rond met schaduwen. Wat er mee eindigde  dat we een foto hadden met een mooie foto, maar ik deed iets raars met mijn gezicht…

Laura being her beautiful self. 

 Mijn zusje was zo lief om een paar foto's van ons samen te nemen. De meeste waren niet echt bruikbaar aangezien we te veel lachten en bewogen.
We moesten daarom een "pokerface" op zetten van haar. Iets waar ik blijkbaar ongelofelijk slecht in ben.  

We hebben meer dan 200 foto's genomen, de meeste zijn te bewogen of te donker (licht en donker is echt moeilijk met zwart wit foto's. Ze zijn snel te overbelicht of te weinig verlicht), maar wat het belangrijkste was is dat we veel plezier hadden en eindelijk de tijd hadden om weer gezellig bij te kletsen. 


Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten