5 december

Hi Angels,

Zaterdag was het natuurlijk 5 december!!!! Mijn favoriete feestdag van het jaar.
Mijn nichtje heeft vanaf dat ze drie was in Frankrijk gewoond en ze heeft toen ook nooit meer Sinterklaas gevierd!! Nu ze weer in Nederland woont, moest ik daar natuurlijk verandering in brengen. Vrijdag 4 december hebben wij dan ook gezellig sinterklaas gevierd. Met cadeautjes, chocolade letters en veel plezier. We zijn daarna nog de Amsterdam in getrokken, zijn gaan winkelen en hebben genoten van de verlichtte straten. De volgende ochtend moest ik weer naar huis toe, want die avond moest ik natuurlijk Sinterklaas vieren met mijn ouders en zusje.

Het resultaat van Sinterklaas twee keer vieren:
  • Ik kreeg twee chocolade letters (en ik heb beide al op gegeten, oepsie)
  • Ik heb 34 kaarsen gekregen. (I Know!! O mijn God!)
  • Ik kreeg een springtrouw (Jeej!! Die wilde ik al heel lang)
Mijn weekend was dus super gezellig. Ik hoop dat die van jou net zo leuk was.

Love Arlette

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten