Welkom

Hi Angels,

Mijn naam is Arlette en dit (big shocker) is mijn blog. Hier zal ik verhalen over mijn leven, gekke dingen die ik bedenk,  mijn favoriete muziek, series, films, boeken en voedsel posten. Je kunt veel eten verwachten. Ik ben ook van plan om hier een paar hoofdstukjes te plaatsen van een verhaal dat ik aan het schrijven ben (of misschien wel het hele verhaal).

Dus, een beetje over mij ...
Ik ben een studente aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, waar ik Communicatie- en Informatiewetenschappen (ik weet het is een mond vol) studeer. Ik woon in Rotterdam, wat betekent dat ik zo'n drie keer per week met de trein naar Amsterdam reis. Dus je kunt verwachten dat een aantal verhalen daar over zullen gaan.
Een van mijn favoriete dingen om te doen in mijn vrije tijd is schrijven en bedenken van verhalen. Bijna alles kan me inspiratie geven en me in "story mode" zetten. Ik denk dat het geen verrassing is als ik zeg dat mijn droombaan schrijfster is.
Iets wat ik echt weer moet gaan doen is sporten. Ik ben dol op hardlopen als ik aan het hardlopen ben, maar me er toe zetten om te gaan hardloppen vind ik een van de moeilijkste dingen die er is.

Ben ik iets vergeten?
Ik heb een hond (Arco) en twee katten (Lotte en Simon). Ik heb een zusje (Iris, Simon is eigenlijk haar kat). Ik hou niet van uien en mijn favoriete groente is bloemkool.


Ik denk dat dat het wel was voor nu. Ik weet zeker dat als ik iets vergeten dat je zou willen weten dat het wel aanbod komt in een ander post of je kunt me gewoon vragen. Ik ben altijd wel in voor een praatje.

Liefs, Arlette

Share this:

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten